پایه نگهدارنده گوشی موبایل بیسوس مدل sujs030013

ویژگی‌های ﻣﺤﺼﻮل
  • مناسب برای : گوشی موبایل
  • برند : بیسوس
  • رنگ : مشکی, خاکستری

750000 تومان

معرفی محصول

معرفی

استفاده از ناوبری را آسان کنید و هنگام سفر همیشه تلفن خود را در دسترس داشته باشید. پایه گرانشی Baseus Metal Age II بر روی توری های گرد قرار می گیرد و با گوشی های هوشمند از 4.7 اینچ تا 7.2 اینچ سازگار است. با طراحی دقیقی که می تواند ثبات لازم را به گوشی شما ارائه دهد متمایز می شود و همچنین دارای یک مفصل توپی خاص است که به آن اجازه می دهد 360 درجه بچرخد. این لوازم جانبی نیز بسیار آسان برای نصب و استفاده راحت است.
این محصول به مکانیزم بهبودیافته با پنبه جاذب صدا مجهز شده است، بنابراین در حین رانندگی تکان نمی خورد و نمی ترکد. همچنین پایداری بی نظیر و چسبندگی محکمی را فراهم می کند – نگران شل شدن آن نباشید. آهسته شدن آستانه، پیچ های تند، جاده های ناهموار – لازم نیست نگران افتادن و آسیب دیدن گوشی خود باشید. علاوه بر این، می‌توانید به راحتی لوازم جانبی را با یک دست کار کنید – فقط گوشی هوشمند خود را در آن قرار دهید تا به طور خودکار در جای خود قفل شود.
پایه کاملاً متناسب با اکثر شبکه های تهویه گرد با قطر 56-70 میلی متر است. به لطف این، شما با موفقیت از آن در اتومبیل هایی مانند مرسدس بنز A-Class، B-Class، C-Class، E-Class، GLA، GLC یا GLK استفاده خواهید کرد. لوازم جانبی مجهز به گیره ای با طراحی خاص است که امکان نصب آسان را فراهم می کند و پایداری مطلوب را فراهم می کند. علاوه بر این، پدهای سیلیکونی از دریچه های هوا در برابر آسیب محافظت می کند.
این لوازم جانبی کاربردی برای گوشی های هوشمند با قطر 4.7 تا 7.2 اینچ عالی است. مطمئناً مناسب دستگاه شما خواهد بود! علاوه بر این، به لطف گیره های منحنی، لازم نیست گوشی خود را از قاب خارج کنید – می توانید بدون نگرانی از قاب هایی با ضخامت 7 میلی متر استفاده کنید. هولدر همچنین به یک مفصل توپ مجهز شده است که به شما امکان می دهد آن را 360 درجه بچرخانید و در نتیجه گوشی هوشمند خود را در زوایای مختلف قرار دهید.
نگهدارنده همچنین با طراحی شیک و مدرن متمایز می شود – کاملاً فضای داخلی ماشین شما را تکمیل می کند. این لوازم جانبی از پلاستیک با کیفیت ABS و آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است، بنابراین نه تنها عالی به نظر می رسد، بلکه بسیار بادوام و مقاوم در برابر آسیب است. علاوه بر این، سطح سندبلاست و روکش آینه ای به محصول شخصیت فوق العاده ظریفی می بخشد.

  • مناسب برای

    گوشی موبایل

  • برند

    بیسوس

  • رنگ

    مشکی, خاکستری

نظرات کاربران

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید
افزودن نظر جدید
امتیاز محصول
0 از مجموع 0 امتیاز

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.