گیمبال پرودو مدل P9 AITGMP9

ویژگی‌های ﻣﺤﺼﻮل
  • برند : پرودو
  • رنگ : مشکی
  • گارانتی : گارانتی 6 ماهه شرکتی
توضیحات کوتاه
 

5990000 تومان

معرفی محصول

معرفی گیمبال پرودو مدل P9 AITGMP9

دنیای تصویر با پایداری رابطه تنگاتنگی دارد و گیمبال پرودو مدل P9 AITGMP9 راه‌حلی عالی برای کاربرانی است که علاقه‌مند به فیلمبرداری حرفه‌ای با موبایل هستند. این گیمبال به شما امکان می‌دهد تا گوشی هوشمند خود را به یک ابزار قدرتمند برای ضبط ویدیو و عکسبرداری تبدیل کنید. قابلیت مونوپاد این گیمبال تجربه ای نوآورانه در فیلمبرداری بدون لرزش با فاصله مناسب را به ارمغان می آورد.

قابلیت‌های کاربردی و حرفه‌ای

گیمبال پرودو P9 با قابلیت‌های متنوع و هوشمند خود، تجربه‌ای هیجان‌انگیز را برای شما به ارمغان می‌آورد و فیلم‌های شما را متحول می‌کند. اگر به هر دلیل محتوای ویدیویی تولید می‌کنید و این کار را از طریق گوشی هوشمند خود انجام می‌دهید، قطعا چنین ابزاری برای شما مفید خواهد بود.

فناوری لرزش‌گیر و پایداری تصویر

گیمبال‌ها در ابتدا برای حمل دوربین‌های سنگین وزن سینمایی و تلویزیونی طراحی شده بودند، اما امروزه شاهد انواع هوشمند برای انواع دوربین‌ها و موبایل‌ها هستیم. پایداری تصویر یکی از عوامل اصلی در وضوح آن است، اما گیمبال‌های امروزی فراتر از یک لرزش‌گیر ساده هستند.

ویژگی‌های گیمبال پرودو مدل P9 AITGMP9

گیمبال 3 محوره پرودو مدل P9 AITGMP9 مخصوص موبایل طراحی شده است و با فناوری لرزش‌گیر خود، تجربه‌ای بدون لرزش را برای شما فراهم می‌کند. این گیمبال با ردیابی هوش مصنوعی قدرتمند و کنترل حرکات، امکان حرکت بدون لرزش را فراهم کرده و حالت FPV نیز تجربه بهتری از دوربین را به کاربر ارائه می‌دهد.

سازگاری و قابلیت‌های اضافی

این گیمبال دارای اپلیکیشن تخصصی است که با سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS سازگاری دارد. با نصب این اپلیکیشن، می‌توانید از قابلیت‌های ویژه‌ی آن بهره‌مند شوید. همچنین، این گیمبال دارای یک پایه 3 تکه است که ارتفاع آن تا 170 سانتی‌متر قابل تنظیم است. این گیمبال با باتری قدرتمند 2200 میلی‌آمپری با هر بار شارژ کامل تا 6 ساعت شارژدهی دارد.

متریال سازگار با محیط زیست

بدنه گیمبال از ABS سازگار با محیط زیست و فیبر شیشه‌ای ساخته شده است که علاوه بر مقاومت بالا، به حفظ محیط زیست نیز کمک می‌کند.

مشخصات

  • وزن
    880 گرم
  • سایر مشخصات
    یکی از ویژگی‌های پیشرفته‌ی آن ، ردیابی هوش مصنوعی قدرتمند و کنترل حرکات می‌باشد که امکان حرکت بدون لرزش را فراهم می‌کند . با استفاده از حالت FPV ( این حالت به کاربر این امکان را می‌دهد که از دید دوربین به صورت زنده و به صورت واقعی صحنه را مشاهده کند ) ، تجربه بهتری از دوربین را ارائه می‌دهد . دارای اپلیکیشن تخصصی است که با اندروید و IOS سازگاری دارد و با نصب آن می‌توانید از قابلیت‌های ویژه‌ی آن استفاده کنید . زیر آن به صورت 3 پایه باز می‌شود که می‌توانید موبایل را بر روی یک سطح به صورت ثابت قرار دهید و ارتفاع پایه تا 170 سانتی متر قابل تنظیم است . به لطف باتری 2200 میلی آمپری ، با هربار شارژ کامل تا 6 ساعت شارژدهی دارد . متریال آن از ABS سازگار با محیط زیست و فیبر شیشه‌ای است . زاویه چرخش Pitch Angle: 160° Roll Angle: 325° Pan Angle: 340° زاویه قابل کنترل Angle: Tilt +45° / -45° Roll Angle: +100° / -220° Pan Angle: +250° / -100°
  • بیشینه ارتفاع
    27 سانتی‌متر
  • نوع هد
    تک چشمی
  • برند

    پرودو

  • رنگ

    مشکی

  • گارانتی

    گارانتی 6 ماهه شرکتی

نظرات کاربران

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید
افزودن نظر جدید
امتیاز محصول
0 از مجموع 0 امتیاز

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.